Välkommen!

Välkommen!

onsdag 30 november 2011

En "EGO" julklapps lista i min ära!!



Ett tips:

Allt som har med löpning/kost/träningskläder/egenhälsa som spa men även betalda löparavgifer till olika lopp. Är varmt välkommna!!


Dock inga fler böcker. Jag har fem böcker som jag fått när det gäller träning och kost. Så det undanbedes gärna.. Jag har ett mål och ni vet att jag kämpar som satan med min vikt. För att det ska gå så måste jag få lite morötter/mål/hjälpmedel.


Så min önskelista består av:

* Träningskläder

* Betalda anmälningsavgifter på olika lopp(tjurruset,tjejmilen,midnattsloppet,vårruset,blodomloppet?, springcross,ja de flesta. halvmaran e gränsen till extremlopp. Jag bara milslopp och halvmil).

* PT-pressentkort på gym å motion.

* Löparskor för halt/snöigt underlag(buggers tror jag de heter).

* Pulsklocka

* Spa behandling

* spadag

* simkort

Ja ni ser. Allt som har med träning att göra. För att underlätta och för att ge mig mer morot eller motivation att fortsätta med min träning är VÄLDIGT uppskattat.Ja det mesta uppskattas


Men inga fler böcker om kost och träning.


Det är vad jag önskar mig av tomten.


PUSS! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar