Välkommen!

Välkommen!

lördag 10 december 2011

Klämt finger

Igår när jag varit på lunch med chefen å tre kollegor så skulle ja kliva ur bilen. Allt går bra tills jag slår igen dörren på bilen. Fingret hamnar emellan! Så nu sitter jag här med handen i högläge.. Med ett pekfinger som klämts i en bildörr.

Inte hela fingret utan toppen på fingret är av.. Jag upptäckte tur i oturen att nageln spruckt rakt över. Och när jag i min fasa ser blod på hela handen börjar jag sakta att tappa styrka i benen och färgen i ansiktet. Så igår körde jag sakta hemmåt med en ömmande hand vid 13. Efter att blivit ompysslad av mina kollegor som höll ett vakande öga på mig.

Så nu sitter jag här med handen i högläge och preppad med citodon(som inte hjälper).Vilken smärta!!!
Oturligt är det högern..Så man är lite handikappad:)

Allt går mkt sakta att utföra..Men skam den som ger sig!

PUSS PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar