Välkommen!

Välkommen!

tisdag 15 november 2011

NU SÅ!!!!

Liten bild från london när jag va där i sommras...lite tokig då:)
Börjar det bättra sig på hemma fronten efter att alla i familjen legat i magsjuka.
Igår tog jag min första sköna promenad ute då det va så vackert väder. Lite jobbigt va då man inte ätit något fast på flera dagar.. eller ska jag säga inget alls. Idag gjorde jag samma sak men tog då ut promenaden till max. 8 km. Jag skulle gjort 1 mil men fick avbryta då kraften i kroppen försvann helt. Illamånde, yrsel ja det kom mycket på engång. Funderade flera gånger på om jag skulle ringa Jonas så han fick komma å hämta mig med bilen. men jag kämpade mig hem på egenhand.
Nästa gång tar jag det lite lugnt.
Nu ska jag återgå. Krya på er alla där ute!
Puss!Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar