Välkommen!

Välkommen!

fredag 25 november 2011

Thanksgiving Och Dia Psalma!

Hej alla underbara människor som läser min blogg!


Ber om ursäkt om jag är dålig på att uppdatera. Sånt som händer när livet är viktigare:)

Igår va jag,Jonas, Tomas, Stefan,å åt på The Beefeaters. Anledningen va att vi skulle på Dia Psalmas absoluta sista spelning som va igår på Debeaser,medis. Den va grym kan jag säga:)



Maten va oxå grymt god. Men man ska sitta nere för att få det där lilla extra myset;)


Morfar är här å hälsar på tjejerna. Han passade tjejerna igår och det hade gått riktigt bra:) Förutom att My hade saknat mamma lite vid läggdags.


Sen när det gäller thanksgiving.Jag säger.. Happy thanksgiving!. Helt fantastiskt! Vi har det som tradition i våran familj, då menar jag, jonas och tjejerna. Att åka till en av Jonas gamla kompisar Hazel å fira thanksgiving. Hazel e grym på laga mat. Å det blir MYCKET av den varan. American style!! Så imorgon så ska vi åka till henne och hennes familj å fira. Vi är några stycken som ska samlas där. ca 10 st familjer. Kan bli hur trevligt som helst:)


Nu ska jag fortsätta jobba så jag får åka hem å göra helg. Sköt om er alla där ute och ni.. snart är det jul;)


PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar