Välkommen!

Välkommen!

fredag 30 december 2011

Nu nalkas nytt år!2012..

Mitt sista inlägg för i år.

Gud vad det har hänt saker i mitt liv.

*Träffat ett gäng galna helt underbara tjejer. Som har hamnat och fått en stor del av mitt inre, mitt hjärta.Vet vem JAG är.
Evigt tacksam för det.

*Lärt mig att älska människor som jag inte kunnat älska tidigare. En av dom driver en stor blogg.Nämner inga namn Hon vet vem hon är.;) Trots våra duster så har hon hjälpt mig att se vissa saker mycket klarare än förrut.
Tacksam för det,miss C.

*Fått ett helt underbart jobb med ännu mera underbara kollegor.Tacksamhet.

*Köpt hus med baby. Evig Kärlek!

*Fick nyheter att jag ska bli Tokfaster igen. Lilla knytet kommer i februari:) Tacksamhet!

*Lärt mig att säga ifrån ordentligt, även till min far. Tacksamhet!

*Fått spendera julen med en helt underbar familj. Tacksamhet.

*Överaskad med en resa till Cypern nästa år. Tacksamhet.

*Går från klarhet till klarhet med saker som händer i mitt liv. Tacksamhet.

*Besökt ett av mina dröm mål, London.

*Besegrade min höjdskräck, åkte london eye.

*Klarat min första mil. Stor tacksamhet.Även springa tjurruset och olika milslopp.Som jag aldrig trodde skulle hända.

*kommit över min scenskräck tackvare en hypnoscoach.Sjukt, men så är det. Nu vill jag sjunga jämt:)

Jag vet, jag är tacksam för mycket. Men jag har lärt mig så mycket av alla människor som kommit in i mitt liv på olika sätt.

Tack alla underbara människor!

Vi ses nästa år!!!

PUSS OCH KRAM!


1 kommentar: