Välkommen!

Välkommen!

tisdag 3 maj 2011

Tjurruset 2011!

Nu är det dax igen. Nu har jag fått blodad tand för tuffa lopp:) Jag tänker anmäla mig till Tjurruset. Tydligen så har dom förra året, bytt ut reglerna. Tjejer får oxå springa. Vilket jag tycker är så coolt.




Så nu i slutet av maj så har jag bestämt mig för att skicka in en anmälan dit. Och försöker samla in massor med andra donnor och tjurar för att springa med mig. För vad kan vara roligare att kräla i leran tillsammans..;) haha..Om inte annat hjälpa varann upp när man sjunkit ner i ett kärr till midjan:)


Ja döm själva.. Bilderna är lånade från nätet.Men jag älskar det. Den 8 oktober smäller det.













Gör det ni oxå. Gå in på min sida på Fb å sätt upp er så skickar jag ut ett mail. Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar