Välkommen!

Välkommen!

måndag 23 maj 2011

Tjejkväll på gym & motion!


Jag i en inte så rolig spegel. Men stylad å klar för kvällen.



Iriskontroll. Kollar hur hälsan är i ögat:) Gjorde även jag:) Som jag redan visste så har jag en problemmage. Kosten är ändrad! Baby, here i come!



PT:n Helene fixar sig lite:) Endast makeup. Hon är så vacker ändå så hon behöver inget smink:)Vacker, skit snygg;)



Min makeup å hår stylist, Emma. Grymt trevligå vacker tjej.



Denna underbara kvinna gör sina egna smycken. Å tro att dom va vackra!! Jätte fina va dom. Ska själv göra en beställning på hennes blogg:) All info om hennes blogg kommer inom kort. Visit kortet ligger hemma:(



Visst är dom fina:)



Inget godis här inte!! Bars.. I småbitar å olika smaker. Gott! Gott! Och lite skumpa:)



Frukt och skumpa funkar väldigt bra ihop;) Speciellt jordgubbar! Gott men ajabaja:) Frukten åt jag:)



Mingel!Trevnad!



Precis före promenaden till Restaurang MM.



Lycklig! Hon har precis köpt ett smycke:) Supersöt, å modig! Gick modevisningen i sina kläder!



Spraytaning! It's my shit!;) jag provade detta då! Förste kvinna ut å det va grymt! Så nu har man vacker gyllenbrun hy:) Bättre än solen:) Kan jag varmt rekomendera!



Smink!



Märkesglasögon. Dessa ska jag oxå beställa på hemsidan hennes. Återkommer med mer info i annat inlägg:)



På MM:s uteservering i HÖG trivsel! Alkoholfritt vin. Alla andra fick skumpa som vanligt;)



Mingel på MM.



Vi mötte upp killarna från gymet. Trevligt trevligt!



I lördags va det tjejkväll för de medlemmar som ville vara med. Vilken underbart trevlig kväll! Två tuffa träningspass!! 45 min Intensiv Intensiv EasyLine efter det va det 45 min BodyCombat.Bodycombat har jag ju gått på tidigare. NU ska jag börja igen! Sjukt bra träning för hela kroppen. Sminkad och fixat hår! Mingel Skumpa och träning. Avslutnings middag på MM. Gott! Alkoholfritt för mig. Väldigt duktig va jag även vid middagen:-) stolt över mig själv! Puss!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Fan vad grymt! Sån pepp behöver man!!
    Och du ÄR duktig! Glöm inte det!
    KRAM!

    SvaraRadera