Välkommen!

Välkommen!

fredag 18 mars 2011

Fredag!

Detta va i morse. Tidigt, precis innan jag körde Gabbi till skolan. Den där tröjan satt jätte tajt på mig förut. Jag köpte den så jag kunde ha den när jag fått lilla My. Nu är den lite stor:) AND I LOVE IT!! Jag är på ganska bra humör idag:) Jag har lite att göra.

Detta är min frukost. Jag hade ett viktigt möte kl 10 så jag vill få i mig en ordentlig frukost. Vaniljyougurt med flingor torkadfrukt och nötter, Hallonjuice(älskar hallon!) och en smörgås med kalkon och ost, paprika och gurka:) GOTT!!!

Hadlat lite idag:) Strumpor till Gabbi,lite smink å lite annat:)

Så här ser jag ut nu:) Like a cougar i am:) hahaha... Mötet idag gick kanon bra. Har ett annat möte eller två nästa vecka. Ett på tisdag, som hör ihop med det idag och sen ett nytt på Onsdag. Det på onsdag är väldigt intressant. Ska bli trevligt! Nä nu ska jag fortsätta jobba. Har nämligen arbetat hemmifrån idag:) Ibland kan det vara väldigt skönt att kunna göra det. Man sitter med lite musik å jobbar med det man ska. Idag har det flytit på riktigt bra. Allt har sin gång! Det finns en mening med allt:)

Trevlig helg nu alla fina människor där ute! IM BACK!

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar