Välkommen!

Välkommen!

torsdag 31 maj 2012

What a day!

Idag har det varit fullt ös här på jobbet. Nu e det lite fixa dax. En kopp te, men jag tror bestämt att jag ska åka å köpa lite nötter.

Jag älskar ju sol men något som jag är helt underbart farsinerad av är blixtar och oväder:)
jag har första parkett från mitt kontor.  Så jäkla farligt, men brutalt vackert.

Idag blir det en lite PW när jag kommer hem sen blir det att slappa med myskläder.
jag har lite träningsvärk i låren idag då jag sprang vårruset i tisdags.

Men jag har 4 lopp kvar att göra.Tre stycken 1 milslopp sen ett på 5km. Börja löpträna lite nästa vecka. Jag tar det lugnt så jag inte blir sjuk igen.

Liten bild från kina:)-------->

På lördag är det dop. Då blir det lite sjunga:) Den här gången ska jag hålla mig från tårar. Det går nog bättre nu då jag går hos sångpedagog:) har gjort det sen i januari.

Resultatet tror jag kommer förvåna;) har inte längre scenskräck som jag hade förr.  Känner mig väldigt säker, kommer komma ett litet klipp här sen.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar