Välkommen!

Välkommen!

onsdag 14 mars 2012

Cypern och Kina!

Go middag!

Sitter och tar det väldigt lugnt i soffan.. Eller sitter.. jag ligger å myser ner mig i soffan under täcket.
Mår inte toppen om man säger så..

Men genom att jag bara drömmer mig bort typ en sådär två veckor framåt så ler jag med hela mitt inre. Den sista åker jag nämligen med min kära familj till Cypern en vecka. Helt underbart!





Sen när vi väl kommit tillbaka från cypern så jobbar jag bara fem dagar sen är det dags för en tripp till Kina. men då åker jag med mina älskade kollegor.


Så nu lutar jag mig tillbaka..tänker på mina resor och njuter av nuet.

Sen är vårat hus snart färdigt att flytta in i.. Totalrust inomhus...sen nu i vår ska vi måla om det.. Kommer bli såååå fint när allt är klart:) SO HAPPY!!!

Puss och kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar