Välkommen!

Välkommen!

måndag 22 augusti 2011

Life is good!

Snart är det lunch.. jag sitter å försöka fördriva tiden.Ska beställa in lite material och kolla om det går å göra en service på kaffeautomaten:) Dom börjar klaga på att kaffet smakar illa:/ Då kan det bli farligt här på jobbet. Har hört att man kan bli en riktig biiiatsch om man inte får sitt kaffe som det brukar ännu värre om automaten går sönder. Det får ju inte hända;)
Har några karlar här på jobbet som e några riktiga kaffeslukare. Själv har jag inte blivit vuxen än.. Dricker INTE kaffe. Lukt gott men smakar skit:) Har provat några gånger men smakar lika illa varje gång. Det ända jag kan dricka med kaffesmak är kaffeshake.
Nu ska jag återgå. Fick ett litet breake här så då passar jag på att skriva ett inlägg.





Blir dåligt med att blogga nu för tiden. Mitt liv består av så mkt mer än att tala om för världen va jag gör hela tiden:) Lever i nuet och i verkliga livet. Det e min grej. Sen gör jag små uppdateringar här inne ibland. Som jag vill dela med er. Som gör mig glad eller arg. Men åter till nuet.



Back to work!

Jo, bilderna är från London, när jag va där i juli.



PUSS!

2 kommentarer:

  1. Alla fungerar vi olika. Att skriva blogg är mitt sätt att faktiskt leva i nuet och reflektera över det som händer. Men var och en gör det som passar en bäst:.). /Veronica

    SvaraRadera
  2. Det är nog tur att vi är olika.. Jag själv älskar att läsa andras bloggar. Men är just nu i en fas då jag inte hinner blogga,tyvärr. Som sagt tur e det att vi är olika för hur kul skulle det vara att blogga och att läsa bloggar:) som skriver om samma saker;) Trist skulle det bli. Jag läser många olika blogga.
    Puss å kram! Katja

    SvaraRadera