Välkommen!

Välkommen!

lördag 16 juli 2011

Överaskad..



Av baby idag. Han åkte iväg innan fotbollen för att göra några ärenden. När han kommer hem har han ett paket med sig från Ooak. Till mig:-) när jag öppnar det så är det ett grymt snyggt linne. Det komiska i det hela är att jag varit i butiken tidigare i veckan och tittat just på detta linne.


Då det är en ganska dyr butik så tänkte jag, kanske nästa månad. Men såå jäkla snygga kläder. (min absoluta favoritbutik när det gäller kläder). Utan att jonas visste något så har han köpt det:-) we have good taste i kläder va, och det positiva är att vi har gemensam smak när det gäller kläder och skor... Detta är inte första gången han köper något som jag tittat på, utan att han visste något. My baby is the best!


Puss


Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar