Välkommen!

Välkommen!

onsdag 8 juni 2011

Barnfattigdommen! Berör mig djupt!

Detta är något som jag verkligen känner så mkt för. Jag har själv varit ensamstående till min äldsta. Det är tufft, det är verkligen tufft!!! Får gråten i halsen när jag tänker tillbaka på hur det va då. Och hur jag har det nu. Vad tacksam jag är fördet jag har idag och dit jag har kommit.
Kan vi göra något för att hjälpa dessa familjer, så gör det NU och IDAG! För imorgon kan det vara jag/du/ni som är i samma sits. Det blir absolut INTE bättre av att tro att någon annan kan bidra med något. Om du börjar att bry dig idag, Tänk då va många vi blir tillsammans. Detta är en artikel som Kristina Edblom har skrivit i aftonbladet:










LÄS DEN!!! OCH fundera på va JUST DU kan göra för att hjälpa till!!!!

Bilder lånade från nätet! Har inget med Barnfattigdomen att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar